logo harre

Home
Blog
Breaking News
Xtra
Muziek
Drums
Bands
Werk
P. Daemen BV
AWS
Scania
Boom verwijderen?
Harre's Tree Removal
Algemeen
Video's
Links
Contact
Contact


Harre op Facebook

Harre op Youtube

logo breaking news


logo p daemen maasbree Woensdag 24 juni 2026 - Super gelukt.
Vandaag zou de nieuwe vrachtwagen op de zaak geleverd worden, maar die was er gisteren stiekem al en in overleg met de planning kon ik vanaf m'n laatste adres even langs om te kijken, het één en ander aan uitleg te krijgen, alvast de verhoging in de opbergkist te maken en een trapje te plaatsen. Alles bij elkaar ging daar nog best wat tijd in zitten, maar dat is natuurlijk allemaal voor een goed doel en ik vind de indeling van de opbergkist zoals die laatst in elkaar is gezet bijzonder geslaagd.

tafeltje voor in de opbergkist voorzien van antislip en een kleurtje

Ik heb in dit geval dingen maar even neergezet zoals ik dacht dat het goed was, maar er komt nog het één en ander aan Adblue in te staan en er moet naast wat gereedschap nog een set spanbanden bij dus de bakjes onderin met beschermhoekjes en antislipmatten gaan sowieso nog verhuizen. Ik heb op dit moment nog geen idee waar naar toe, maar ze gáán verhuizen! *grin*

opbergkist met zelf gemaakte verhoging

Het komt vast goed. De opbergkist heeft een totaal andere maat dan degene die nu onder de auto hangt en ook in de cabine is de opbergruimte best wel heel anders, dus alles moet even een logische plek vinden én ik moet nog even uit op een koffiezetapparaat. M'n werkgever heeft besloten met te verrassen met een hele goede omvormer waar echt van alles op kan en ik speel eigenlijk al tijden met de gedachte om zoiets te plaatsen om de simpele reden dat een vers bakkie onderweg toch wel érg lekker is. Maar goed, de foto's van een compleet ingerichte auto laten nog even op zich wachten.